Problemy z modułem TLSPU Cookie Policy (tlspu.cookiepolicy)

Powrót do Plone

Problemy z modułem TLSPU Cookie Policy (tlspu.cookiepolicy)

Dodany przez Mariusz Rak w 8.Kwiecień 2013 15:57

Witam!

Mam pytanie, jestem początkującym użytkownikiem Plone, choć używam go już chyba z 5 lat. l. Dodałem do instalacji dodatek tlspu.cookiepolicy i działa on bez problemów na standardowej skórce, natomiast nie chce poprawnie działać na innych, w szczególności modyfikowanej SunRain. Przejrzałem stronę Lasów Państwowych i tak widzę problem jest rozwiązany. Czy możesz pomóc w rozwiązaniu problemu lub podsunąć jakiś pomysł ?

Pozdrawiam

mrac

Re: Problemy z modułem TLSPU Cookie Policy (tlspu.cookiepolicy)

Dodany przez Radek Jankiewicz w 8.Kwiecień 2013 21:39

> Mam pytanie, jestem początkującym użytkownikiem Plone, choć używam go już chyba z 5 lat. l. Dodałem do instalacji dodatek tlspu.cookiepolicy i działa on bez problemów na standardowej skórce, natomiast nie chce poprawnie działać na innych, w szczególności modyfikowanej SunRain.

Sprawdziłem na 'czystej' instalacji Plona (v4.2.1) i po zainstalowaniu produktu tlspu.cookiepolicy (v1.1.3) i skórki quintagroup.theme.sunrain (v6.2) wydaje się, że działa poprawnie - box z informacją 'wyjeżdża' z dołu strony.

> Przejrzałem stronę Lasów Państwowych i tak widzę problem jest rozwiązany.

Strona LP nie korzysta z produktu tlspu.cookiepolicy, jest tam po prostu załączany dodatkowy plik z kodem js (dość prostym), który realizuje tą funkcjonalność (jscookieBanner.js).

> Czy możesz pomóc w rozwiązaniu problemu lub podsunąć jakiś pomysł ?

Wygląda, że w Twoim przypadku brakuje tylko załaczania pliku ze stylami (++resource++tcp_stylesheets/cookiepolicy.css), zobacz czy jest on włączony w panelu: /portal_css/manage_cssForm (musisz być zalogowany na użytkownika z uprawnieniami 'Zarządzającego'). jeżeli nie, to spróbuj go dodać ręcznie.

Re: Problemy z modułem TLSPU Cookie Policy (tlspu.cookiepolicy)